2015年12月12日 星期六

爭先

只要少爺和 Rouquin 同一時間回來吃飯, 以下情景就會出現。 


明明少爺另有自己的一碟糧餉, 他硬要想擠開 Rouquin, 吃人家的呢。 即使抱開他, 他都要再來, 唉。

Rouquin 最近應該又長胖了, 我試過兩次想抱起他, 都不像以前可以一下就抱起。

長胖了的還有阿花。 還記得她嗎? 她現在間中會在我家出現, 昨天看見她的肚子都垂下來。 專員去摸摸, 發現全是脂肪。 看來她也要 keep fit 啦。


24 則留言:

  1. 話左係隔離飯香架啦...
    冬天更加長脂肪XXD
    又係題外話 : 聽講d白鴿揀左個地方0岩佢地築巢, 就會每次都返, 又話唔好既地方都唔會揀, 即係成日話既"白鴿眼"了.

    回覆刪除
    回覆
    1. Rouquin 淨係食同瞓, 出街都唔願, 點會唔肥

      刪除
  2. 咁rouquin 咪好慘?成日比人搶飯!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 仲要攪到我俾人話, 縱壞左佢, 所以咁

      刪除
  4. 少爺唔夠飽呀!或者衣家佢兩個friend左嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無虐待佢架, 佢成日都有野食呢
      佢地兩個不嬲都唔係朋友 XD

      刪除
  5. 雖然説太肥不好,但心𥚃總覺得毛孩肥肥白白才是健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時怕佢太肥, 好似阿花, 個肚跌左落黎, 我好驚佢有事

      刪除
  6. 回覆
    1. 呢排少左, 成日掛住瞓, 瞓醒就出去抖抖, 好快又返來, 可能因為天氣凍

      刪除