2015年12月27日 星期日

搗亂

我住的小社區一向以來都頗為寧靜, 治安還不錯。 可是踏入十二月, 壞事就接二連三。

先有鄰居的車子差點給人偷了, 還要是光天化日之下發生。 幸好當時另一鄰居煙癮大發, 走到外面抽煙, 剛看見兩個少年在撬車門, 立即喝止。 兩個小混混就急忙逃走。雖車子沒被偷走, 但要花錢修理和跟保險公司打交道, 也很擾人。

平安前一天, 清潔工人不到五點就在倒垃圾, 乒乒乓乓, 嚇得我還以為又有人偷車。平安夜早上, 我又再給外面的吵雜聲弄醒了, 那是只是五時左右。 我聽見垃圾箱給推著的輪子聲, 心想又是他們在清理吧。   過了不久, 我聽到電單車高速的聲音, 大罵那個沒公德的會在清晨踏油門來吵醒人家, 之後倒頭再睡。

後來打開窗門, 看到外面景況, 都呆住了, 連忙找專員來看。 有人在我家對面的藥房倒垃圾, 還把垃圾箱翻轉, 扔於一旁。 花槽的花也給拔掉。 有鄰居看到情況, 立即打電話給鎮公所, 找人來處理。 專員不明白鎮公所只是清理了事, 而不是報案, 很生氣。 之後和鄰居談起, 原來那時也有人看見兩個人駕著電單車從停車場駛走。

看到這情景, 心情跌落谷底 (當然還因為老家出了點狀況, 加上新聞王子的消息)。 平靜的社區一而再,再而三給人來搗亂, 如果鎮長還是愛理不理, 我不敢想像社區會變成什麼模樣。  



21 則留言:

  1. 新聞王子是我爸爸同事,以前在電視見到他,我地都會談論下!所以他離去,我都好似失去一位,大家互不相識的朋友一樣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有聽過佢做節目, 無想過會咁突然一個人就係世上消失左

      刪除
  2. 回覆
    1. 而家成日我都會聽住出面有咩古怪野

      刪除
  3. 擾人清夢實在罪大惡極!!
    投資失利, 應該唔止幾廿萬啦 , 同埋佢同家人既關係都唔多好咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解唔可以破產呢? 可能佢過唔到自己個關

      刪除
  4. 會唔會是難民?睇新聞,他們聖誕節期間在CALAIS偷野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 究竟個D算唔算難民? 我都有疑問
      之前就有好多人怕治安唔好, 佢地擔心又唔係多餘架, 我地都識人出街一個鐘, 就俾人入屋偷野

      刪除
  5. 回覆
    1. 自己小心D啦, 睇定D, 要搬都唔容易

      刪除
  6. 治安差左,你地出入要小心啲啦!!
    咁嘈都無嘈醒狗哥咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來全屋最醒瞓係我 XD 佢真係瞓得好安樂
      我而家都提高警覺架啦

      刪除
  7. 都幾恐怖,你們小心d啦。

    回覆刪除
  8. 可能近新年盜賊活躍,小心門戶.

    回覆刪除