2015年12月4日 星期五

新玩具

不知道是不是因為聖誕將至, 古尼咖啡機有減價優惠。 家中某人沒多考慮, 就決定換過一部咖啡機。


其實呢...當某人想買東西, 他總會有理由。 例如同是咖啡機, 之前的那部剛入門時都有千個優點, 想換機, 舊機又會「忽然」出現千個問題。 一句到尾, 都是貪新鮮啦。 

說起咖啡, 我在老家時買了這個咖啡杯。這咖啡杯把法式濾壓壺跟杯子二合為一, 非常適合我這個懶人, 所以成了我的新寵兒。


22 則留言:

  1. 這隻杯我有兩隻, 一隻橙色一隻粉紅色. 有兩隻, 因為有一隻是從前在學校用的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個杯真係幾好用, 我呢度鄉下未見過呢

      刪除
  2. 我喝咖啡最沒品味,不要濃的,即溶便可.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度即溶咖啡仲貴過咖啡粉 (per kg 計), 所以我係呢度唔飲即溶架

      刪除
  3. 某人都識野喎,好多香港人都買!其實香港無論買機或refill都貴,但我d朋友寧願貴都要買,我諗真係幾好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度 capsule 平過HK喎, 有人話下次去HK, 不如做代購 XD

      刪除
  4. 我都有個類似咖啡杯嘅,我飲茶葉用.呢邊買要10歐一個.我估老家會平啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似差唔多價錢, 不過我呢度鄉下地方無見過

      刪除
  5. 我自十幾歲飲咖啡至今,不過不講究, 平貴照飲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我出黎做野至開始飲, 以前唔鐘意, 茶記個D好多時都酸酸地, 後來上左癮, 皆因OT做到痴左, 要提神

      刪除
  6. 我家都有某人,想買就千言萬語^^
    個杯好PRO喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 總之一定有佢理由, 而且又唔記得之前自己講過咩 XD

      刪除
  7. 咖啡機日日要用都抵買嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 部機唔算貴, capsule 先至係長賺長有

      刪除
  8. 有D人連理由都唔需要架XXD
    隻杯我都見過, 方便啦.

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 非常好架, 我就朝早一定要有佢
      如果去專員媽度, 試過一日飲左四杯, 因為去街、探人, 都會來一杯

      刪除