2015年12月28日 星期一

Bridget Jones's Diary

什麼時候開始, Bridget Jones's Diary 成了應節電影?  聖誕期間我終會見到它, 電視台還要連播兩集, 好待大家有個浪漫佳節?



這套電影是中女之夢嗎? 長得胖胖, 愛抽煙喝酒, 性格不大討好, 居然有個有為帥哥喜歡自己, 還要對自己說, I like you very much...Just as you are。 還不立刻給殺死了嗎?  (那是不是可以放棄終身事業, 不用再減肥呢?) 最要命的, 二男同時爭奪自己, 可能想也沒想過吧。

我很喜歡電影中的歌曲, 印象中我有那張原聲大碟, 不過不知在老家那裡啦。

很想跟法蘭西人說, 請於婚禮播 Van Morrison 的 Someone Like You, 而不是 Adele 那首呢。 


另外一首我喜歡的是 Out of Reach。 還有人記得它嗎?




據聞 Bridget Jones's Diary 3 會於明年上映。但是我卻不想膠臉的 Bridget Jones 在銀幕出現, 矛盾的是, 我又很想看見打扮如 Kingsman 般的 Mark Darcy, 可以嗎?

   

12 則留言:

  1. 我度都好似有播。又咁啱最近睇過Out of Reach個MV,先記得Gabrielle.

    回覆刪除
  2. Adele的歌暫時未夠 classic 出唔到大場面呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. Adele 首係 hit, 但係婚禮播, 係咪有D大吉利是呢

      刪除
  3. hk反而少咗播BJ和love actually,以前聖誕成日播

    回覆刪除
    回覆
    1. 話遲D家有喜事係戲院播, 你會唔會俾錢去戲院睇?

      刪除
    2. 應該會等電視播囉,反正新年實播kakakaka...

      刪除
  4. 除左呢套還有LOVE ACTUALLY:)

    回覆刪除