2015年12月23日 星期三

九龍城走透透

昨天冬至, 天氣回暖, 我們晚上都沒點火爐。 下午開始, 我的胃部就隱隱作痛, 晚上完全沒胃口, 一早就上床睡覺。 我半夜已經給呼呼的風聲弄醒。 誰知不到五時, 又給垃圾車吵醒了, 清潔工人打翻玻璃, 嚇得我初時還以為有人偷車。

時光倒流, 再說回鄉之行。 有天我們跟友人到了九龍城, 想逛逛泰國雜貨店。 我中學時代常去九龍城, 畢業後反而就少去了。 原來超人超市仍在同一地點呢。 


專員問我紅色招牌是什麼。 


在九龍城逛了一圈之後, 就去了吃下午茶。 有人看見餐牌的相片, 就說要一試, 卻沒想到麵包中間有一大塊牛油。 他起初以為只會是塗上薄薄一層而已。 他一口咬下去, 就說質感有點奇怪, 甜中帶鹹, 麵包鬆軟。 到了牛油開始溶化, 他再試吃時, 就覺得好吃了。 


結果我除了椰糖, 什麼也沒買。本來想買蛇粉, 亦是怕行李超重, 放棄了。 這是友人給的蚊膏, 很貼心呢。 

25 則留言:

  1. 呢2日都好熱呀 ,都唔知想點, 但過聖誕會降至16度, 依家真係越來越估佢唔到咩天氣啦.
    九龍城係我成日入貨之地, 先幾日都去過, 又係等燈位過馬路, 都望到呢個魔鬼紅牌, 都唔知咩人整左上去幾廿年, 好邪XXD.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係個度見到上海米, 你係咪係九龍城入貨呢?
      呢個紅牌, 有幾多人仲係信徒呢?

      刪除
    2. 係呀 ,新三陽, 我會上海米加黑野米.
      有d腦入水既咪仲信足囉.

      刪除
  2. 下次如果買多咗嘢,會否試下pack箱再寄平郵回法國?
    咁樣化唔化算呢又?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有所不知, 我已經寄左兩箱船, 一包空郵架啦, 係咪好厲害呢

      刪除
  3. 我的朋友離開香港已幾十年,每次回來都要吃菠蘿油,反而我已好多年冇食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未食過菠蘿油, 鮮牛油多士就食過一次, 個塊牛油都嚇親我

      刪除
  4. 我都好耐冇認真行過九龍城,最近都係陪個朋友上庭先成日會經過……

    回覆刪除
  5. 我好少去九龍城,但佢好多食店又真係幾好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得以前有地茂館, 樂口福, 唔知而家多唔多人幫親呢

      刪除
  6. 佢搽蚊唔得
    搽曬傷一流

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 百度話: 泰蛇粉,由薄荷、滑石粉、香粉等原料製成,用此香粉爽身後,即有清涼舒暢之感,又能預防,緩和及減少皮膚之熱刺,熱痱和煩癢及剃發之刺痛。

      刪除
  8. 其實我都未食過咁厚切的菠蘿油。蛇粉有咩用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未食過呢
      百度話: 泰蛇粉,由薄荷、滑石粉、香粉等原料製成,用此香粉爽身後,即有清涼舒暢之感,又能預防,緩和及減少皮膚之熱刺,熱痱和煩癢及剃發之刺痛。

      刪除
  9. 紅色牌好似寫住“毛澤東萬歲”
    依家返香港只識搭MTR,九龍城無MTR,所以覺得唔就腳

    回覆刪除
    回覆
    1. 個牌仲有思想兩字
      如果想入貨, 上海/泰國野, 九龍城都有幾多呢

      刪除
  10. 專員會愛上菠羅油,加杯奶茶就完美
    無食泰菜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個時天氣熱, 佢飲凍檸茶
      無啦, 行左一個下午咋

      刪除