2015年12月2日 星期三

同床異夢

剛回來時, 我仍有時差反應。 
半夜醒來, 竟然看到少爺和 Rouquin 同睡在梳化。 
他們平時都是各據一方, 不會如此親密。(雖然其實也不算親密 (ᗒᗊᗕ))


我們買了新的貓咪外出籠, 立即讓 Rouquin 來試試。
他在籠中時, 沒有半點可怕之情, 沒叫沒抓門, 是個乖寶寶。 

 
 

20 則留言:

  1. 咁放少爺入去又咩反應呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好彩啦, 我地而家收埋左個籠, 無機會

      刪除
  2. Rouquin真係好乖喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢戒埋小便霸地盤, 就 perfect

      刪除
  3. 我也願意乖乖的當個貓奴

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經係一個乖貓奴, 俾人話我成日掛住夜晚搵貓

      刪除
  4. 佢地無見你成個月,依家會唔會好黏身。

    回覆刪除
    回覆
    1. 少爺依然睬我都傻, Rouquin 仍然好痴身

      刪除
  5. 回覆
    1. 如果佢戒埋小便霸地盤, 就 perfect

      刪除
  6. 我家Marble仔同兩隻黑貓都唔親蜜

    回覆刪除
  7. 我家的貓從來不親密,就算有貓熟情,其他貓唔多接受

    回覆刪除