2015年12月30日 星期三

聖誕麵包 Stollen

聖誕過後, 我才做這個聖誕麵包 Stollen, 傻的嗎? 

事實是有人一直想吃 Stollen, 跑了多間超市, 只發現了一次而已, 真是可遇不可求。 那就不求人, 自家做啦。

食譜來自《65度C湯種麵包》, 作者稱它為史多倫。 做法不算複雜, 而且材料都在我家存貨找到。 始終是冬天, 待麵團發酵, 有點等到頭髮花白的感覺。

麵包出爐, 就給它掃上牛油, 冷卻了, 就灑上糖粉。


為什麼一下子其中一個只剩了一半? 大家應該心中有數。 我就覺得隔日才吃, 麵包吸收了酒味, 味道更好。


有人吃過後, 居然說 Stollen 應該是有杏仁餡料, 這個還可以啦。 我心裡即時冒出 x*#@&&*x# 。

  

29 則留言:

  1. 以後唔好整比佢食!氣!

    回覆刪除
  2. 某人講得冇錯,我google過德國Stollen係有杏仁㗎.
    但你又啱囉,Stollen係要隔日(or 好多日)先食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的嗎? 我見有D老外食譜都無佢

      刪除
  3. 理得係唔係節日,想食就食

    回覆刪除
    回覆
    1. 話哂應節食品嘛, 不過我以前老媽都會無啦啦整蘿蔔糕 XD

      刪除
  4. 哈哈........再做一次咪得囉,唔好嬲

    回覆刪除
  5. 妳專登焗比某人食,真乖!
    再焗多次加埋杏仁滿足下佢囉.哈哈!

    回覆刪除
  6. 夜晚發酵定,第二朝先整會唔會好啲?
    某人果然係食家.....

    回覆刪除
  7. 我又不太好聖誕餅食,連英國傳統的MINCE PIE我都無食 :)

    祝新一年事事順利!

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year!
      Mince Pie 我都係食過一次咋, 唔啱我 XD

      刪除
  8. 某人直腸直肚,都係好喎。

    回覆刪除
  9. 祝妳闔家2016年
    事事順意,身體健康!

    回覆刪除
  10. Happy new year!! 祝你新一年,一切都是新的!娘家事早日解決、屋企治安改善、專員狗哥佢地聽聽話話!

    回覆刪除
  11. 新年快樂!身體健康!我都有這本食譜書,這個包的食譜很中式呢,要正宗,要改一改。

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year!
      唔好再整住, 最近食得太多, 抖抖先

      刪除
  12. 下次整前叫佢講清應該要加乜,整左出黎唔會再多聲氣XXD

    回覆刪除