2016年1月1日 星期五

Bonne Année

Bonne Année

先在這跟大家說聲新年快樂, 祝你們在新一年生活順意, 健康滿意。 

 

我現在仍在半夢半醒之間。 昨晚到了鄰居家過大除夕, 八時入席, 吃完了 apéritif 跟 entrée, 都已差不多十一時多, 然後大家一起倒數, 到了2016年才吃主菜。 接著就是甜品時候和品酒大會。 回到家時已是五時半, 還要打理好三隻小鬼, 才可以上床睡覺。 

今天還有下半回合, 因為我們做了的 galette des rois 還沒吃, 所以有相約再聚。  

23 則留言:

  1. 新年快樂,最重要身體健康!

    回覆刪除
  2. 祝新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
  3. 新年快樂!
    嘩!乜可以食咁耐㗎?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!
      因為主人家準備左唔少野, 大家食下講下, 未到主菜, 我都飽左

      刪除
  4. 我寧願唔食了..
    Happy new year !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!
      今次真係破記錄, 上年都係兩點幾

      刪除
  5. 你家既毛小孩唔怕放煙花d聲? 好彩我果兩個無乜好大反應.

    回覆刪除
  6. 我同平時一樣,十點幾就瞓覺了,都無等係電視度睇倒數,咁妳今晚早啲瞓喇

    回覆刪除
  7. 新年快樂!狗哥好靚仔呵!^_^

    回覆刪除
  8. 新年快樂,狗哥紅運當頭拜年喎^^
    八點入席玩到五點半@@好好體力喎!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!
      今年佢一定行好運
      我去到兩點, 已經down機

      刪除
  9. 新年快樂!! 食足兩年既大餐,好體力!! 哈哈~

    回覆刪除