2016年1月29日 星期五

撒嬌

都說 Rouquin 是嗲精。 

只要我坐在梳化, 少爺又不在場, Rouquin 又清醒的話, 十居其九就會走到我身旁, 先在我身上一踏一踏, 來個按摩, 然後就挨在我身旁, 又或是直接伏在我的肚子, 發出「呼嚕呼噜」的聲音。專員笑說, Rouquin 是把我當作他的媽媽。 



有次狗哥也有樣學樣, 當 Rouquin 枕在我的左大腿上, 他便把頭擱在我的右大腿上。  所以不要以為上了年紀的就不會撒嬌嗯。(●♡∀♡)



再給大家看少爺的另一「嚇鬼相」。



25 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔知係咪呢, 不過佢有時見少爺詐嬌, 佢都會專登行過黎望

      刪除
  2. Rouquin咁嗲,好正,狗哥驚失寵呢,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. Rouquin 真係成日要人錫, 貼身膏藥 XD

      刪除
  3. Rouquin原來係最嗲~
    少爺個樣叫有霸氣!!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 少爺霸氣只係屋企出現, 係霸王面前就會哂架啦

      刪除
  4. Rouquin唔望鏡頭喎,狗哥眼神迷人呢。

    回覆刪除