2016年1月2日 星期六

小變化

難道 Rouquin 一下子瘦了一整圈?


其實這照片是2014年拍的, 當時 Rouquin 仍未被「偷走」, 每天會到我家窗前吃貓糧。2014年秋天, 我見他躲在外面一角, 蠻可憐, 就讓他進來休息, 接著他便每天在門前等著進來, 久而久之, 就成了我家的一份子。

現在 Rouquin 的主要活動就是睡覺, 每天可以睡上廿三小時, 只會出去走一圈, 又會在門外乖乖等著。 零運動的他當然是白白胖胖啦。 

剛睡醒的傻相







還記得剛進駐我家時, 一聽到我們給填補糧餉時, 二話不說, 走過來吃不停。 這習慣他已經戒掉了, 卻仍是個撒尿大王, 我們稍一不留神, 他就會隨意留個記號, 令人頭痛。

 

26 則留言:

  1. 周圍疴尿最難搞,有冇疴上床?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩無咋, 唔係佢應該俾人一早大卸八塊

      刪除
  2. 每天訓23小時,跟我有得fight喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 優點: 唔會嘈醒我
      缺點: 可能唔知又係邊度留記號

      刪除
  3. 貓貓都好似狗咁mark地盤㗎?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地仲會用身擦東西/人, 留低記號, 話係自己架

      刪除
  4. 回覆
    1. 一直都係乖寶, 最近成了撒尿王, 唉

      刪除
  5. 毛順左,顏色深左,精神飽滿左

    回覆刪除
    回覆
    1. 食得瞓得, 淨係唔打得, 係呢度都應該幸福掛

      刪除
  6. 日瞓23粒鐘咪仲懶瞓過樹熊, 趕佢出去跑多D啦, 肥成咁XXD
    周圍留記號真係最惡頂呀=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我地夾硬要佢出街架
      有次去到門口, 死唔肯出去, 原來貓霸王係對面 XD

      刪除
  7. 食得又瞓得所以佢肥嘟嘟,好可愛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解人食得瞓得, 肥左, 又要狂減肥, 真係好唔公平

      刪除
  8. 依家簡直係一幅福相啦~ 精神飽滿!!!

    回覆刪除
  9. 最新睇小王子, 入面狐狸話: 所謂馴服, 就是你開始需要對方, 小王子馴服了狐狸, 也就開始需要狐狸, 我在想, 你是馴服了這肥仔啦!

    回覆刪除