2016年1月31日 星期日

香蕉果仁蛋糕

超市的已熟香蕉半價促銷, 我隨即想起我也好久沒做香蕉蛋糕了,  所以就買了回家。

果仁是自家給榛子去殼再烘焙, 是不是誠意可嘉呢? 嘻嘻。 我這次放了肉桂跟蜜糖,  我一直都覺得肉桂是冬天的味道, 它跟香蕉的配合度也很高, 反而蜜糖的味道未見突出。 我想下次再做時, 只放肉桂就可以啦。



不知為何我很喜歡這片蛋糕的顏色, 它還讓我想起兜巴星呢。 

18 則留言:

  1. 蛋糕顏色的確靚靚,香蕉蛋糕我也愛吃,唯是沒沒法接受玉味道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 整蛋糕, 我接受到肉桂味, 咖啡呢, 就唔得啦

      刪除
  2. 好靚仔. 專員一定好開心.

    回覆刪除
  3. 我都非常鍾意肉桂的味道。 個蛋糕爆得好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎啦, 以我程度, 有時整蛋糕都要撞手神

      刪除
  4. 好靚呀,專員應該食到一半以上

    回覆刪除
  5. 個人囗味覺得肉檉不能太多,淡淡地就好,過濃受不了

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我唔鐘意咖啡落肉桂, 有時好搶味

      刪除
  6. 肉桂配蘋果, 香蕉都唔係我杯茶.榛子味好正.好多時加左蜜糖都唔多出味.
    呢次色靚, 爆得又靚, 兜巴星都冇咁靚啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 肉桂配咖啡, 我就接受唔到啦, 口味真係好奇怪
      我想起兜巴星, 係呢D咁樣嘅蛋糕, 以前多數係個度食

      刪除