2016年2月2日 星期二

Crêpe Day

二月二日是 la Chandeleur, 傳統習慣會在這天吃 Crêpe。 我當然也來應節一番。 其實又怎會忘記啦, 超市促銷提醒你, 今早電視節目也在提及, 可能大家只為今天不是公眾假期而覺得可惜。




今天煎 crêpe 的時候, 想起F夫婦的對話。 話說他們的孫女問F太太什麼時候會給她做 crêpe。 真實對白如下:

F太太: 你越要我做給你吃, 我就越不會做。
F先生: 那你什麼時候才會做?
F太太: 我想做的時候就做啦。
F先生: 即是...... 什麼時候呢?
F太太: 到時你就知道啦。

如此玄的對答, 我是第一次在他們家聽到。o(^▽^)o


17 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢位先生係大爺黎架, 佢唔會參與家務活動 XD

      刪除
  2. 講得冇錯呀 ,有mood時咪整囉.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 點都要應下節架, 農曆年我反而咩都無整

      刪除
  4. 要煎咁多,是不是當㪘食?我意思是還有沒有其他食物?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 呢個係4人份, 兩日就已經玩完, 你講得啱, 有人食完之後食唔落飯

      刪除
  6. 係唔係甜o架?搽朱古力醬好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係甜架, 呢度有人鐘意搽 Nutella, 有人會搽楓糖漿

      刪除