2016年2月22日 星期一

一追再追

X 檔案第十季將在星期四於 M6 開播, 不過我已經以自己方式看了首兩集。 


年紀大, 記性壞, 再加上我沒有看最後幾季和電影, 有些劇情我追不上。 原來郭探員和莫探員育有一子?!  看來我要找回前九季來溫習溫習啦。

除了 X 檔案,  我還看了處境喜劇 Mom, 風格有點像 Two and a Half Men, 可能因為是同一製作團隊吧。 吸引我看的是 Allison Janney,  我之前沒看過如此寸嘴辛辣的她, 充滿喜劇慼。 嚇了我一跳的是 David Krumhotz, 自 Numbers 之後, 我就沒看他的演出, 沒想到他會肥了一大圈呢。


剛剛看完了 Better call Saul 第一季, 它是 Breaking Bad 的洐生劇。 在老家時已經很想看 Breaking Bad, 可惜當時日日做到無停手, 又何來時間呢?  如果我現在一口氣看完五季, 恐怕眼睛過度疲勞。o(≧∇≦o)  說起 Breaking Bad, 每次看預告片, 見到男主角, 我都不其然想起他是 Malcolm 爸爸。(/^▽^)/


因為看了劇評, 所以我就找了日劇《偽裝夫婦來看。 網上評論不少, 我也不在此班門弄斧啦。 不過我同意, 如果劇集以第八集為大結局, 會更為完滿。


日劇方面,  近來追看的是改編自少女漫畫的《澄和薰》, 故事簡單不過, 就是返老還童談戀愛。 那為什麼我會看呢? 還不是因為松坂慶子囉。 不得不說, 薑是老的辣, 她居然可以有少女害羞之情, 而又不會令人噁心。 (怎麼會想起當年花旦梳起孖辮撲蝶呢?  (ᗒᗩᗕ)՞




時間太少, 想看的劇集太多。 友人推介《瑯傳》和《無心法師》。 其實我有點怕看強國劇, 因為女角的模樣像倒模, 我不受不了呢。 

22 則留言:

  1. Mom我睇過頭幾集覺得唔太好笑,冇睇lu。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又覺得幾好笑, 不過劇夾人緣架, D人話好睇嘅 Two broke girls 我又麻麻喎

      刪除
    2. Two broke girls反而我覺得好笑喎.

      刪除
    3. 所以我話劇夾人緣囉

      刪除
  2. 《瑯琊傳》和《無心法師》都好好睇. 《瑯琊傳》有54集! 我最鍾意卻係一眾配角

    回覆刪除
  3. X 檔案我好多年冇睇,而家好怕追劇,攪到廢寢忘餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未至於廢寢忘餐, 大前提要攪掂三位大帝同屋企D野

      刪除
  4. 回覆
    1. 我係香港時, 係播緊書劍, 秋官個套

      刪除
  5. X檔案我睇得好零星.
    最吸引我果套係homeland

    回覆刪除
    回覆
    1. Homeland 呢度都有, 不過額外俾錢睇, 其實我都想睇架, 想睇嘅仲有 Walking Dead 同 The Knick

      刪除
  6. 呢幾個月睇嘅,我比較鍾意限界集落株式會社

    回覆刪除
    回覆
    1. 我近來已經少睇日本野, 呢套唔曉呢

      刪除
  7. 原先諗住退休後會有很多時間可以煲劇,誰知做包、影相、油圖畫也佔了我不少時間,現在聽人談論劇情,竟然搭不上咀。

    回覆刪除
  8. 我無睇開韓劇同日劇, 所以有好多韓星叫咩名都唔知....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我姨甥勁迷日韓星, 睇佢FB, 真情係日韓娛樂版

      刪除
  9. X-file明珠都就來播,會有興趣看看...
    松坂慶子原來仲有做戲
    無心法師我之前有睇喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來明珠台都會播, 而家會唔會都係簡體字幕呢 @@
      我睇呢套日劇都係因為有佢咋, 我主要睇佢, 佢都已經六十開外啦, 當年女神呀
      無心法師好唔好睇

      刪除
    2. 應該不會簡體字幕吧,依家被投訴都係普話新聞財經節目用簡字...
      你有冇看過她的火宅之人?聽聞係好激㗎喎...
      唔識評價喎,我睇佢啲特技都做得幾靚嘅,故事就有少少老土,談情故仔都係偏向拖拉,聽聞續集係會一直發展到去文革年代,反而我有興趣睇下佢點拍!!@@

      刪除
    3. 我以為J5全簡體字幕呢
      我無睇過火宅之人, 印象中好似ATV播過佢套寅次郎同蒲田進行曲, 劇情已經唔記得

      刪除