2016年2月10日 星期三

童年時

我偶然在 MSN 的網站看到, 原來有些西洋名演員已經年少時在電視或電影中演出。 

我就在這跟大家分享一下, 你們可認出他們嗎?  






知道圈中人是誰嗎?






坦白說, 我可認不出這位女演員啦, 因為跟她現在的模樣差別可大呢。 我有懷疑過編輯是不是弄錯了啦。




12 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢地話係 Nicole Kidman, 係咪唔似呢

      刪除
  2. https://www.youtube.com/watch?v=KWAZ7uzeukk

    回覆刪除
  3. 第一個係CHRISTIAN BALE
    第2張藍衫係Jake Gyllenhaal ,都冇乜變
    第一個園既Ethan Hawke最易認.

    回覆刪除
  4. 現在開估:
    1. Christian Bale
    2. Jake Gyllenhaal
    3. Jennifer Love Hewitt
    4. Joseph Gordon-Levitt
    5. Laurence Fishburne
    6. Ethan Hawke
    7. Katherine Heigl
    8. Tobey Maguire
    9. Elijah Wood
    10. Nicole Kidman (呢個我完全聯想唔到)

    回覆刪除