2016年2月12日 星期五

Gnocchi aux petits pois et lardons

家中又有一堆薯仔要消滅,  那便薯仔、麵粉加雞蛋, 做了 gnocchi 。 

參考了地獄廚神的做法, 用了青豆來一起煮, 不過人家做的是無肉版本, 我們始終未能吃素, 硬要放點煙肉才行。 美中不足的是 gnocchi 的花紋不夠明顯。



喜歡「吔豆」的我對這種煮法自然受落, 只是起初擔心專員不大接受, 始終他是芝士忌廉一族。 幸而他也覺得好吃, 那以後我就可以試一些相對清淡的口味。

14 則留言:

  1. 煮完又要擔心,真係難為了你.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子, 點解我覺得你潤緊我呢 XD
      講笑咋
      如果佢唔食, 我要一個食哂, 點會唔擔心呢 ^^

      刪除
  2. 你冇加芝士入gnocchi咩 . 係叉背碌下, 會好深紋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無加芝士
      我整時見D紋OK架, 一煎完就唔見左咁囉 T-T

      刪除
  3. 原來佢有個好靚中文譯名"玉棋"。

    回覆刪除
  4. 呢個唔算清淡喎,咁專員平時咪食得好勁??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我連芝士忌廉都無落, 算清淡架啦

      刪除
  5. 如果要gnocchi紋路明顯,要 ''卒'' 到手痛架

    回覆刪除
    回覆
    1. 整時見D紋OK架, 一煎完就唔見左咁囉

      刪除