2016年2月18日 星期四

辣蝦米包

從老家帶回來的乾脆蝦辣醬, 終於剪綵。


為了老翻某連鎖店的辣蝦米包, 特意做了甜餐包。 


給甜餐包塗上牛油,  鋪上辣蝦米, 吃起來既香口又帶點辣, 是我喜歡的味道。 味道是好, 甜餐包跟辣蝦米的組合跟我預期的不大相同, 我要再研究研究應用那一種麵包。



專員受不了蝦米的味道, 而且早餐一定要吃甜, 所以他就塗咖椰, 配咖啡。 原來那天我們的早餐都帶點南洋風味。  (*^▽^*)

 

17 則留言:

  1. 餐包好靚仔喎.但係我未食過辣蝦米包.

    回覆刪除
  2. 我太太至like哩款泰國辣椒蝦米乾,
    5隻辣椒級數,我都頂唔順,
    夾麵包真喺未試過,通常撈米or湯麵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鐘意食 Toast Box 個蝦米包, 友人推介可以用呢個黎做, 反而未試過撈米粉/麵

      刪除
    2. 撈粉麵好野味,不妨一試。

      刪除
    3. 撈粉麵好野味,不妨一試。

      刪除
  3. 我太太至like哩款泰國辣椒蝦米乾,
    5隻辣椒級數,我都頂唔順,
    夾麵包真喺未試過,通常撈米or湯麵。

    回覆刪除
  4. 我見正貨好似係用軟啲嘅,類似衛星包果個質感嘅包

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未食過衛星包, 係咪似飛機餐隻餐包?

      刪除
    2. 又唔係好似,其實係質感好鬆軟,無蛋少油少甜,顏色白白嘅一種餐包

      刪除
  5. 餐包好靚仔~夾港式豬仔包啦

    回覆刪除