2016年2月24日 星期三

〔麵包〕粟米鹹牛肉包

沒吃鹹牛肉一段時間, 忽然又想起它, 在超市買了一小罐回來, 來焗鹹牛肉包。



食譜來自嫻 ee 俱樂部的麵包班, 是友人給我的。 如想試做的話, 谷歌大神一定幫到你。 

因為專員不吃鹹牛肉, 所以一包兩吃, 用同一麵團做了椰蓉包。



早餐, 一個吃鹹, 一個吃甜, 各有各口味。

15 則留言:

  1. 呢2款我都有食過, 唔錯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次你話辣蝦米包唔多似, 試下用iced bun應該會好d,好鬆軟.

      https://www.youtube.com/watch?v=d8MkIgUv4Ik

      刪除
    2. 我搵到個食譜, 搵日試試
      3Q ^3^

      刪除
  2. 回覆
    1. 正如芝士, 佢都一樣話我唔識貨 ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 我間中就會整港式包, 呢度有餡都係甜包

      刪除
  4. 專員係咪鍾意食甜包多啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 佢鐘意食甜包, 早餐一定要食甜

      刪除
  5. 包包好靚仔 . 我都愛吃甜包包 .

    回覆刪除