2016年2月14日 星期日

朱古力蛋糕

今天是西洋情人節, 我也來應節一下, 做了個朱古力蛋糕。
以甜甜蜜蜜作藉口, 暫時忘記蛋糕的邪惡。 





調查發現, 法蘭西人最喜愛的情歌是 
Edith Piaf 的 L'hymne à l'amour。
來聽聽 Celine Dion 的版本。 



19 則留言:

  1. 你好似整左件超大版古力曲奇..
    竟然係呢首, 估佢唔到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個調查只係用左兩日, 訪問左千幾人, 未必有代表性架

      刪除
  2. 你算有心啦,我乜都無做

    回覆刪除
    回覆
    1. 你平時已經做唔少啦嘛, 我平日真係好懶架

      刪除
  3. 我特別鍾意Edith Piaf,佢有點 blue 味道。

    回覆刪除
  4. 乜係方格唔係心心嘅?

    回覆刪除
  5. 個蛋糕好靚呀,薄薄地都唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為呢個係朱古力多過麵粉, 無發粉, 所以唔會升高啦

      刪除
  6. 條紋好直好正,一定落唔少心機定位
    甜甜蜜蜜.....

    回覆刪除
  7. 一定甜到漏,我唔係話個蛋糕,係個心呀,哈哈

    回覆刪除