2016年2月29日 星期一

紅燒肉

超市的五花肉特價, 又是入貨好時機, 我們自然不會放過機會 。 

本來我想做扣肉, 可惜我既沒有芋頭, 亦沒有梅菜, 後悔沒有把梅菜從老家帶回來。 隨後我想起紅燒肉, 主要調味只是生抽, 老抽及糖, 全是家中必備。 

人家的紅燒肉都是正正方方的, 我的卻是長方片狀。先把五花肉汆燙, 過冷河, 做出來的紅燒肉比直接把豬肉煎香再燜來得好吃。 




那層脂肪真是入口即化, 邪惡又誘人。同場加映: 蠔油炆冬菇。 


原來這天我成了「炆餸達人」。(*•̀ᴗ•́*)و ̑̑

 

18 則留言:

  1. 紅燒肉我鄉下菜, 成日叫外婆紅燒肉.濃油赤醬代表.用冰糖會有光澤.
    冇人會先煎囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見過有食譜係直接煮架, 我見過, 我真係見過 ^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 我再入貨時, 我反而想試整燒肉 ^^

      刪除
  3. 無芋頭可以用土豆嘛,都係粉粉咁,而且會吸紅燒肉啲味

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 你好聽明, 係前排新年左右食架 ^^

      刪除
  5. 我試過用南瓜都唔錯 ;) 我都鍾意炆餸, 炆多少少放入冰櫃, 食幾餐, 懶煮嗰時隨時有得食, 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會炆一大煲, 再放冰箱, 要食就翻熱

      刪除
  6. 嘩﹗好肚餓。紅燒肉,大讚一個﹗

    回覆刪除
  7. 你果邊有無蓮藕呢?炇腩仔好好味,粟子也不錯

    回覆刪除