2016年2月17日 星期三

喵星人的任務

在臉書看到這張圖片。


我家少爺都完成了所有任務。 初到我家時, 一見碗中有糧餉, 就吃個不停, 終於有次吃著吃著就吐了。 現在他已戒掉了這個習慣, 或許因為他知道什麼時候回來, 總有東西吃。

不過有個習慣依然, 當我撫撫他的頭時, 他就會順勢躺下來, 像跟我說: 來摸我啦。 他最喜歡我們撫撫他的下巴。 我們一摸他的下巴, 他就會瞇眼呼嚕呼嚕。


相反, 嗲精 Rouquin  只完成了重新裝飾地板的這項任務, 撒尿大王名不虛傳。近來他更擅長自 high, 只要一坐在他旁邊, 他就會呼嚕呼嚕, 有時甚至主動用頭碰我們的手, 要我們寵他啦。



Rouquin 的失物仍未能尋回, 我們最近已給他調寬了頸圈兩次, 看來找回的日子遙遙無期。

 

  

18 則留言:

  1. 你有冇睇過呢本漫畫?
    http://www.amazon.fr/Chi-Une-vie-chat-Vol-12/dp/2344010750/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1455743507&sr=1-1&keywords=chi

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無睇過呢, 講開, 我已經好耐無睇漫畫, 以前儲落個D都仲係老家

      刪除
  2. 回覆
    1. 嗲精成日都要人錫, 你伸隻手出黎, 佢就行埋黎架啦, 好攞命

      刪除
  3. 人和動物一樣, 甚麼樣的生活都會習慣起來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人就要適應環境, 貓就要人適應佢

      刪除
  4. 每個瞄星人都有自己個性

    回覆刪除
  5. Rouquin係非一般嘅喵星國國民

    回覆刪除
  6. 要諗辦改咗周圍痾嘅習慣先得,呢樣嘢最難接受.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日先至激親老細咋, 仲要係佢D珍藏整左一泡

      刪除
  7. 嗲精 Rouquin眼神都有點楚楚可憐咁。

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我要話倖少爺知, 我成日都話佢醜樣架

      刪除