2016年2月20日 星期六

檸檬蛋糕 ~~ 預拌粉版

街坊給了我一盒檸檬蛋糕的預拌粉, 是她的誠意推介。


我依著盒上指示, 預拌粉加上三隻雞蛋和 200ml crème liquide (single cream), 混合拌勻, 再放入預熱至150C的焗爐,  烤45分鐘。 我只用了30分鐘就完成。



效果相當不俗, 蛋糕鬆軟, 而且不大甜。 手殘的都能做出有品質保證蛋糕。 不過老實說, 用預拌粉做蛋糕, 總少了那種患得患失的樂趣啦。 其實我是不是有點自虐狂呢? (*≧▽≦)

   

18 則留言:

  1. 我都從來冇打算用, 唔知入面加左d乜,始終自己配料最正.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都無點用過, 人地俾到就試試啦

      刪除
  2. 我以前都試過預泮粉,不過,唔啱自己口味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用過吉吉島 pancake 粉, 之後就好似無啦

      刪除
  3. 患得患失都變樂趣,似係生活極度苦悶喎,哈哈哈。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔似你呢D高手呀, 好似整包, 未出爐之前都唔知如何架, 不過整得好, 就有滿足感囉

      刪除
  4. http://v.youku.com/v_show/id_XMTU3NDQ3ODQ.html

    回覆刪除
  5. 自從上過麪包課,也沒有買預拌粉了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只用過吉吉島 pancake 粉, 之後都無點用啦

      刪除
  6. 咁有冇請返街坊食下呢^^

    回覆刪除