2016年2月3日 星期三

智力題

一個家庭, 夫婦二人, 有天女主人煮了 Gà kho gừng (Ginger chicken)。

晚飯時, 男主人發覺他的碟頭飯中除了有他喜愛的雞胸肉外, 還有一塊帶骨的雞肉, 就開始埋怨起來。 如果男主人一定要啖啖肉的話, 那麼帶骨的雞肉會給誰吃掉呢?


即至現在, 我家中某人仍未能給我一個答案呢?   這智力題的難度看來也很高呢。 ∑(⌒◇⌒;)

20 則留言:

  1. 帶骨既梗係留俾狗哥啦,仲使問既!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 認真答, 俾佢食前要折肉, 驚佢哽親

      刪除
  2. 退貨,當然係女主人啦!!

    回覆刪除
  3. 可以買去骨雞,如果女主人都唔吃有骨肉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只見過雞柳, 去骨雞又未見過呢

      刪除
  4. 回覆
    1. 駛唔駛要買過萬元蒸爐先呢? XD
      講開, 我又真係好少蒸野

      刪除
  5. 帶骨雞最好食,好多人反而唔鍾意食啖啖肉的雞。不過狗哥有手撕雞食,都好~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無法啦, 怕佢會哽細骨, 一定要同件雞折骨
      各有所好, 我屋企某人好鐘意食雞胸肉架, 雞脾都唔鐘意

      刪除