2016年2月4日 星期四

你睇我唔到

你睇我唔到...你睇我唔到...




可惜少爺的特異功能失效, 所以我們依然睇得到。 


世上除了鄺小姐, 我家少爺都可以有S型呢。


睡神 Rouquin 給大家表演「睡拳」,雖然睡功了得, 卻不及葉問, 可以一個打十個啦。 



26 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢度電影台播過一同二, 我都無睇過, 反而有人猛讚好睇, 呢套唔知會唔會播呢

      刪除
  2. 最尾嗰張令我諗起what's Michael呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當年無成日睇, 只記得有個故事係似亡命天涯 ^^

      刪除
  3. 少爺同鄺小姐嘅另一共通點:成身皮草

    回覆刪除
  4. Rouquin會唔會轉身推咗少爺落地

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 會打交, 不過唔會為爭位, 有時係爭玩具

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢地有時都好醒, 一見人坐隔離, 就會挨身挨勢, 取下暖

      刪除
  7. 冬天梗係留家瞓覺,外邊凍冰冰

    回覆刪除