2016年1月18日 星期一

失物啟事

失物啟事

本人數月前不慎遺失頸項一條,是項物件對本人來說甚具紀念意義。各位人士,如有拾獲者,請留言給阿毛的網路日誌, 與本人聯絡,當致薄酬貓糧數塊,決不食言。

Rouquin




28 則留言:

  1. 冇頸項好大鑊,頭都斷喎XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 表面睇, 完全唔見左, 好似個頭直接痴左佢個身咁 XD

      刪除
  2. 幾粒貓糧就想搵返條頸?有難度喎!!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為主人好孤寒, 只出得幾塊餅仔 XD

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢呢排好嗲, 成日要人陪, 為左保暖? XD

      刪除
  4. 係咪肥咗撐爆咗咋。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係個頸箍, 我想講佢而家肥左又靚左, 好似條頸唔見左 XD

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔係個頸箍, 我想講佢而家肥左又靚左, 好似條頸唔見左 XD

      刪除
  6. 回覆
    1. 唔係個頸箍, 我想講佢而家肥左又靚左, 好似條頸唔見左 XD

      刪除
  7. 咦,當眾笑人肥到無嘟,貓地好難為情架! XD XD XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今日都俾佢老爹話我好笑佢 ^^

      刪除
  8. 唔使搵啦,晤見左就算啦 XDD

    回覆刪除
  9. Rouquin,我都失腰呀,嗚嗚.....

    回覆刪除