2016年1月25日 星期一

停火

寒冷天氣可以令少爺和 Rouquin 暫時停火, 更主動拉近距離, 互相取暖。 

Rouquin 的大屁股有彈性, 睡起來很舒服, 相信少爺百分百同意。




少爺近來又愛上睡自家廁所, 幸好是換了貓砂之後, 兩位大爺都沒使用過。 



我很喜歡這張照片, 是少見他撒嬌的樣子。  


順道給大家一看少爺的「嚇鬼相」, 應該可以用來辟邪辟。o(≧∇≦o)


24 則留言:

  1. 我諗你擺個紙皮箱, 佢地又要發動戰爭XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近佢地最鐘意爭一件貓玩具, 包括貓霸王

      刪除
  2. 訓貓砂果張好C服,好彩係未用過^^

    回覆刪除
  3. Rouquin放屁,少爺咪食到正囉

    回覆刪除
  4. 可能乖啦,少爺幾張相都幾靚仔喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難得有人讚佢靚仔架 XD
      我成日話佢係呢度最醜樣架呢

      刪除
  5. 太凍啦~要休戰一下!!
    我覺得少爺撒嬌個張影得好靚,一啲都唔嚇鬼囉!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好少見佢咁樣, 最常見就係反眼 look , 我成日都話佢醜樣 XD

      刪除