2016年1月13日 星期三

守候

雖然我們仍未能馴服小野貓, 但每天依然看到他的身影。 他總會守候在我家門前, 當然不是因為愛上了我啦。 o(≧∇≦o)  

不用細想都知道為什麼他會靜心等候啦。 



以前一拉開窗簾, 他就拔腿就跑, 現在可能習慣了我會偷看他, 就算我敲窗, 他都不理會我, 填飽肚子要緊。 




18 則留言:

  1. 要慢慢建立友誼,這貓咪一定會很嗲的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家日日黎開餐, 開始無咁怕人, 希望佢會快D適應多D

      刪除
  2. 要留住隻貓,先要留住佢個胃。。。終有一天愛上你。。。

    回覆刪除
  3. 下次放貓糧碗係室內, 開少少門, 想食就自己入黎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家仲未入得黎住, 我兩位大帝而家日夜都係度

      刪除
  4. 貓霸王又可以收多個兵XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓霸王就係一甩佢, 就追住佢, 趕佢走

      刪除
  5. 小野貓肥左喎,食兩家茶飯。

    回覆刪除
  6. 自來貓....帶來富貴的...
    :)

    回覆刪除