2016年1月5日 星期二

男神乜乜乜

城中熱話, 除了如何可以以自己方式出入境外, 也有劉公子被一小撮港女選為男神的八卦新聞。

我一直以為男神是黃子華, 怎麼跑出了的是劉公子呢?  滿腦子疑問, 自然要一看那個官台節目啦。 原來跟劉公子比拼的是個小伙子 (其實我不知道他是誰。) 至於有份投票的是相對成熟的一眾姐姐們。 在姐姐們眼中, 小伙子極其量只可以充當小弟, 又怎會稱為男神呢?  小伙子一開始就只有替人抬轎的份兒。 

劉公子的 package 如何, 都不用多說啦。 不過我不明白為什麼主持人沒問他對一夫多妻及非婚生子女的看法呢? 真有點叫我失望了。  而且我也想知道如何在四十五分鐘內由中環可以跑到元朗呢, 還可以來個午餐, 再回公司, 而又不遲到?

如果跟劉公子比試的是黃子華, 賽果又會如何?  可能你會說, 都只是一場遊戲, 認真你便輸了。   


 互聯網圖片

25 則留言:

  1. 我都想問佢對一夫多妻及非婚生子女的看法XXXXD
    當然仲有買鑽石的心得wakakakaka....

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你對於去少d日本又點睇呢?

      刪除
    2. 劉公子去少一次日本,
      可能真係能買得起一層樓架喇!
      對於小市民來說;可能幾層添.... :(

      刪除
    3. 去少D日本, 蓄起D錢, 都未必追得上樓價喎
      何況吳局長話日本公園好靚架,湖邊好靚架,看星星又好靚架, 放題又正, 咁吸引, 點叫人唔去日本呢

      刪除
    4. 除左鑽石, 仲有愛馬仕袋架, 身份象徵

      刪除
    5. 人哋屋企起樓架,洗鬼買咩

      刪除
    6. 現世代出現好多月光族,同時也有些青年月入只有萬元,死慳死抵十年儲到幾十萬,問題在於相信小富由儉,距離目標會近些,而教人慳錢的話由儲到錢的窮人講會順耳囉。

      刪除
    7. 所以佢問人肯唔肯犧牲, 大家都唔 buy, 堅離地
      而家仲同後生一代講獅子山精神, 都有D out 啦

      刪除
  2. 我都冇睇過呢個節目。

    回覆刪除
  3. 有其父必有其子, 班港女真係有錢乜都滯.
    你以為主持有咁既膽問咩XXD
    果女主持本身都係港女一個 , 幫人寫膳犒又唔肯認 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果叫佢地係爸爸同阿仔之間揀, 佢地又會點揀呢?
      王小姐呢, 我只知佢以前用律師身份寫故仔, 我唔知佢有代筆呢

      刪除
  4. 依家係成功需父幹嘅年代嘛

    回覆刪除
  5. 曾經聽過話婚姻制度,係為社會安定而設,但會忽視人性存在。
    制度鎖住個人,鎖唔住個心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又有人話, 男人係負責播種, 所以花心係有原因
      係真唔係呢?

      刪除
    2. 播種的人要經過合伙人同意囉,合伙人又要知道播種的人有冇道義才簽約囉。
      亂播種的人欠缺自制能力,慾望凌駕靈魂。

      刪除
    3. 劉公子應該都無咩自制力, 原來佢已經有四條化骨龍, 同佢個合伙人好似已經拆左夥添

      刪除
    4. 拆左伙啦咩?唔怪得咁多港女飛撲埋去XXXD

      刪除
  6. 都係一場show啫,幫劉生抬轎幫到出哂面.

    回覆刪除
  7. 搭唔到咀添。官台節目即係邊個?

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我只睇過荷蘭叻同劉公子呢兩集

      刪除