2016年1月6日 星期三

Petit salé aux lentilles 法式小扁豆鍋

無懼世衛警告, 我跟專員依然喜歡吃 Petit salé aux lentilles。這道小扁豆燜鹹豬肉是家常菜, 在超市也可以買到罐頭。我曾經好奇買過一罐來嚐嚐, 結論自然是自家煮的好吃千倍。
 

小扁豆熱量低, 卻有豐富的蛋白質、鐵質、食物纖維和葉酸。 至於鹹豬肉, 我們用了醃鹹了的豬腿彎 (jarret de porc demi sel)。 為了避免過鹹, 我們會先用熱水川燙一下。 小扁豆和鹹豬肉配以洋蔥、紅蘿蔔、上湯和香草一同燜煮, 最後再加上 saucisses de Toulouse,  一道充滿傳統法國風味的菜式就完成了。
 

在冬天時, 吃完了, 整個人也暖和起來啦。 
 

21 則留言:

  1. 奧地利都有類似嘅餸。

    回覆刪除
  2. 諗起小時候的黃豆豬肉罐頭,近年絕跡了

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻罐頭我無食過
      細個只食午餐肉、五白肉丁同豆豉鯪魚

      刪除
  3. lentil 家中梗有d看門口, 紅黑黃綠唔拒.湯, 沙律樣樣都愛.

    回覆刪除
  4. 我貪得意買咗包扁豆,但只是煮罐頭湯時落過。原來有這種吃法!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鐘咁整, 真係幾好味, 你都可以試下

      刪除
    2. 我試下做實驗,用燒肉黎代替豬腿彎先~ (返新工後都未煮過飯--即近兩星期,會儘快迫番自己入廚。)

      刪除
    3. http://chocolateandzucchini.com/recipes/meat-charcuterie/cured-pork-shoulder-with-green-lentils-recipe/
      你可以參考下呢個食譜, 我嘅做法同佢差唔多

      刪除
    4. 試左話我知好唔好味呀

      刪除
    5. 諗諗下,燒肉應該唔得。用生嘅肉先得。

      刪除
    6. 我結果煮咗第二樣嘢出黎。加埋薯仔再整到好似湯/糊仔咁
      >_<。

      刪除