2016年1月23日 星期六

一年一度的約會

狗哥又是時候和獸醫有個約會。



跟上次一樣, 狗哥依然冷靜乖巧, 走入診所, 亳不驚慌。 狗哥體重控制得宜, 淨重五十公斤, 比去年還輕了一公斤。(*^▽^*)

這是我偷拍的, 始終在人家診所拍照,好像有點冒犯。

獸醫檢查時發現他身上多了點脂肪塊, 不過無礙健康, 不用開刀吃藥, 只要它不破裂的話, 就可以不用理會。 心跳正常, 健康良好, 對我們來說, 是個天大的好消息。 始終狗哥已經九歲啦, 我們都擔心他健康會不會有大問題, 暫時可以舒一口氣。 


29 則留言:

  1. good to hear that
    being a parent is never easy

    回覆刪除
  2. 你們將狗哥體重控制得宜,是對好父母呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 盡能力, 佢無病無痛, 我地已經好開心

      刪除
  3. 狗哥都舒一口氣》》減肥行動唔使升級。。。

    回覆刪除
  4. 狗哥︰要keep體重,以後都係無零食,慘

    回覆刪除
    回覆
    1. 有少少零食架,唔係無狗生樂趣 XD

      刪除
  5. 估唔到狗哥體重同我差不多, 瘦過我dd, 我最近也嘗試減幾磅再吃過
    毛孩到了這歲數, 擔心一定有,我也時常留意家中兩老貓

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知想減幾磅, 我想減十幾磅
      某日同街坊講起, 識嘅狗狗都有事, 見狗哥無大問題, 我地都放心D

      刪除
  6. 狗哥Keep到體重好好呀!狗哥話睇獸醫嚇我唔到既~~XD

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 打針都唔怕,我估佢最怕係無野食 XD

      刪除
  8. 無論人同狗, 體檢正常, 當堂爽哂.

    回覆刪除
  9. < 狗哥依然冷靜乖巧 > 叻仔呀 , 我以前養過北京仔每次去獸醫診所未入就震騰騰又嗚咽起來的 .

    回覆刪除