2016年1月7日 星期四

流年不利??

沒想到正值《查理周刊》恐怖襲擊一周年, 今天在巴黎十八區發生警察開槍事件。



據報導, 一名男子身上除了藏有刀, 還有假炸彈腰帶, 意圖闖入十八區警局。 這名男子以刀襲擊一名警察, 最終給開槍擊斃。消息更稱, 兇徒曾大叫 «Allahou Akhbar»。 看到此處, 我恐怕極右勢力的聲勢又會更壯大。

為什麼有些人會對自己成長的地方如此痛恨呢?  是因為不能融入當地社會? 是因為一直受盡歧視? 是因為宗教大於一切? 我始終百思不得其解。 

今天看了 BBC 的這個報導 (http://www.bbc.com/news/world-europe-35239347), 我真的給嚇倒了。 治安好像一下子變差了很多。 我們不其然想到這是不是難民而起。 國內反難民之聲一定乘勢再起。 Angela Merkel 現在也很頭痛了吧。  



16 則留言:

  1. 回覆
    1. 歐洲大城市治安都已經唔係幾好, 而家仲會叫人更加擔心

      刪除
  2. 經過呢次集體大規模鹹豬手事,Merkel連任無望架喇.Cologne個市長重話女人要學習著得檢點d喎(重要佢自己都係女人),呢次真係得罪人多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實唔係幾明點解"難民"可以自出自入, 唔駛甄別架咩
      個位市長係咪又係叫大家大愛包容呢?

      刪除
  3. 世界上所有做官的,諗D野都K型嘅。 今日巴黎事件發生,攪到英國的保安都升左級。

    回覆刪除
  4. 搔擾事件聽講維也納都有發生。

    回覆刪除
  5. 有人話:每個世紀的初期,多數是動盪變更的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能要到世紀中期囉,我們生存於上世紀後期,是非常幸運的。

      刪除
  6. 而家火車站真係成日有難民look嘅人集結,但同時又多咗好多警察巡邏,最近仲多咗難民look嘅乞兒,你度鄉郊啲,有冇多咗難民look嘅人行來行去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢區好D, 都無咩, 說來奇怪, 好多時D埠仔都會聚集某類宗教人士, 一多其他人就會搬, 之後就會似俾人鵲巢鳩占咁啦

      刪除
  7. 多事之秋..祝願大家平安!

    回覆刪除