2016年1月9日 星期六

口舌招尤?

好幾年沒跟痱滋相處過, 他突然找上我,  還好他在上顎留守, 我吃飯時不至於痛苦萬分, 但他仍是很討我厭。 難道是我口不擇言招來的報應?

我馬上來個沖劑,  希望有幫助啦, 當然這是從老家帶過來啦。  




跟老媽通了電話, 談起「五條書局友」,  她居然也相信洗頭艇之說, 就是因為 TV Buddy 如是說啦。 仗著幾十年交情,  怎麼會不相信 TV Buddy 呢?  不知道還會有多少人對 TV Buddy 如此信賴, 照單全收呢?  所以即使有七千投訴, 甚至過萬又如何,  某些腦已被洗。     

 

22 則留言:

  1. 生痱滋真係好痛!好啲未呀?

    回覆刪除
  2. 腸胃濕熱,近來吃得太多好嘢啦

    回覆刪除
  3. 依家呢個年代唔可以百分百相信任何報導。

    回覆刪除
  4. 你應該帶埋枝Bonjela, 擦左好快謝.
    除左老人家, 最可悲係d聽左都唔用腦分析既成人, 人雲亦雲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得老家係用西瓜霜
      我都識人係完全唔睇報紙, 不理世情

      刪除
  5. 真係無稽,講得出口先白痴,讀屎片大
    希望5書人會平安

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔怕你親建制, 但係水準可唔可以高番少少呢

      刪除
  6. 我媽不相信五人嫖妓的報道,但就話唔應該出「禁書」。
    宜家成日話李波「報平安」,但佢點會主動返大陸,點會偷渡返去,點會走都唔講聲俾老婆知(如果驚件事會揚出黎,就應該一早同老婆講聲,點會走咗先講),點會拍片報平安,點會講啲咁唔自然嘅說話?可能要逐點同唔明嘅人解釋返。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港無所謂禁書, 呢類書都係迎合自由行需要, 諗深一層, 如果佢地D野透明D, 大家又邊有興趣睇呢D宮廷鬥爭呢

      刪除
  7. 熱氣啫,你有冇煲涼茶?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企無涼茶, 飲下啤酒得唔得呢

      刪除
  8. 中共是邪魔,港府是走狗,無線是奴才。這,是常識。

    可幸,邪魔已開始踏上瓦解之路,不會因為牠搖旗吶喊的無良者與無知者而改變。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最可惜係一堆學歷之人甘心做奴才的奴才

      刪除
  9. 咁旅發局好應該食住條水,向海外和大陸全力推廣洗頭喱個旅遊新發展項目,一定可以重振香港旅遊業,唔駛成日話要過寒冬XXXXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 花艇一號? 花艇二號? 到時唔好話有肥豬肉都話唔食, 怕左膽固醇啦 XD

      刪除