2016年1月16日 星期六

投降吧 來投降吧

今天在臉書洗版的自然是周小妹道歉之事。 

周小妹來自台南, 在台灣長大, 手持青天白日滿地紅旗, 有什麼奇怪呢?  我不明白為什麼她會給針對, 謾罵, 最終她跟她的經理人公司都要道歉了事。 

我不明白為什麼某國的人的感情會如此脆弱, 只是一旗都會觸動他們的神經。 

我不明白為什麼現今世代, 還會有人以篤背脊為榮(為生?) 

我不明白為什麼為了賺錢, 就要卑躬屈膝, 就要 spineless。 真的是為兩餐乜都肯制呀, 前世? 




18 則留言:

  1. 人言可怕!對一個年輕女孩實在過份了

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係一支旗就無限上綱, 太過份啦

      刪除
  2. 其實xx黨最可怖地方,就係令你累街坊,唔係單只小妹個人呀。

    回覆刪除
  3. 計過度過,都係唔想放棄錢途

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 今日睇完羅小豬單新聞, 我即刻明哂

      刪除
  5. 為左錢, 好多人真係可以將尊嚴, 道德徹底放棄 !

    回覆刪除
  6. 過去一星期有好多新聞。又毛記電視頒獎禮,又印尼爆炸,又施政報告,有兩位明星逝世,又周子瑜事件,台灣大選,未完的書商失蹤事件…… 追唔切。周子瑜咁都要道歉,好黐線。香港人將寄托放了在台灣人身上。

    回覆刪除
    回覆
    1. 補充:因為台灣人團結,政府開口支持周子瑜。

      刪除
    2. 無做錯就要認錯, 呢個真係唔知咩世界
      書商一號個故事真係考驗大家嘅智商

      刪除
  7. 因為D人以為佢地自己係全世界最大,想點整你就點整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前嚐過甜頭嘛, 要邊個無得做就無得做, 無諗過今次鬧得咁大

      刪除
  8. But politics concerns everyone

    回覆刪除
  9. 最搞笑係黃生仲諗住返台灣

    回覆刪除