2015年12月20日 星期日

Miss France 2016

新一屆法國小姐又出爐, 可是我卻完全沒看比賽, 一來無大興趣, 只知 Jean-Paul Gaultier 是首席評判。 二來昨晚到了朋友家吃晚飯, 無緣觀看。

不過八卦的我始終想知道結果。 一看之下, 大失所望。 法國小姐冠軍是來自 Nord-Pas-de-Calais 的 Iris Mittenaere, 是這個省份代表連續第二年登上寶座。 冠軍芳齡廿二 , 牙科學生 (我永遠都看不出她們如此年輕)。 


最後五強, 卻沒一個合我眼緣。


某人說她像魁北克小短片 《Têtes à claques》裡頭的人物。 



至於 Miss Tahiti 終於擺脫老二惡運, 當了老三。

 



19 則留言:

  1. 這位冠軍,感覺相當粗線條,像 sandra bullock,不是我杯茶。

    回覆刪除
  2. 終於擺脫老二惡運, 當了老三...難道將選美變成職業??

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我又寫得唔清楚
      大溪地小姐出選法國小姐, 好多次都係亞軍, 所以今次終於唔係亞軍, 係季軍

      刪除
  3. 鬼妹過左16歲, 一年好似長5歲咁...

    回覆刪除
  4. 我覺得佢都ok,個樣幾大方得體

    回覆刪除
  5. 係咪法屬所有地方都有參加㗎?

    回覆刪除
  6. 見你幾日無update,以為你去左專員家過聖誕節!

    回覆刪除
  7. 中間普羅旺斯小姐也不錯吧
    專員對一般法國女士有咩評價呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢無咩特別架, 不過出名女星好似 Marion Cotillard 佢又唔多鐘意

      刪除
  8. 個樣真係唔似佢年歲喎 , 好成熟 .

    回覆刪除