2015年12月17日 星期四

Le Krantz cake

只因為看了 M6 的 Le meilleur pâtissier (即 The Great British Bake Off 法國版) , 深受它吸引, 便上網找食譜, 最後找到了一個相對少牛油少糖版本。

Le Krantz cake 其實是包裹著朱古力餡料的 brioche, 捲成長條狀, 再一開為二, 編成辮子。 我還放了點 praline 呢。 原食譜還會給它加糖面, 但我怕會太甜, 所以就作罷。 

作為下午茶, 真是超邪惡呀!!!









 

24 則留言:

  1. 尋日睇Paul Hollywood既聖誕專輯, 佢做左呢個成圈狀, 叫皇冠包.餡係加入牛油杏仁及紅莓之類.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要上網搵下先
      今年仲整唔整 Yule log, 我仲十五十六

      刪除
  2. 你講洋人甜品節目未睇過,聽都未聽過,上網去睇下先

    回覆刪除
    回覆
    1. Bake Off 係 YouTube 有架, 有興趣可以一睇

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都係睇電視, 上網學咋, 有時都學到D基本技巧

      刪除
  4. 造型靚喎
    間中食下唔邪惡丫

    回覆刪除
  5. 邪惡完有冇天使返幾日?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無啦, 剛去完朋友家食飯, 真係同卡路里做朋友

      刪除
  6. 哩數超啱我囗味,
    見妳整包真有一手,
    喺咪哩度個個人整包都咁叻架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢樣我又唔知喎, 不過某D名廚所講基本技巧, 佢地大部份(以我識嘅)都曉

      刪除
  7. 哩數超啱我囗味,
    見妳整包真有一手,
    喺咪哩度個個人整包都咁叻架。

    回覆刪除
  8. 樣子靚靚超邪惡,哈哈唔緊要喇唔好時時整嚟食,咪唔怕囉,流口水中.

    回覆刪除