2015年12月24日 星期四

Joyeux Noël

Joyeux Noël
Merry Christmas
聖誕快樂



我心裡心裡有個謎, 我們跟人家說聖誕快樂, 應是在廿四號, 還是廿五號呢?  
為什麼老家的人愛在平安夜倒數呢?

Anyway... 來聽首法蘭西聖誕歌 《Petit Papa Noël》!



 

20 則留言:

  1. 平安夜倒數,足證妳的老家有幾反智。

    merry x'mas !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 全世界可能只有個度會倒數聖誕, 新年又倒數, 農曆新年又倒數, 仲有咩唔倒數呢?
      聖誕節快樂!

      刪除
    2. 香港其實二十五號先聖誕節,所以二十四號晚咪有倒數來迎接聖誕節!倒數,都只是讓大家搵個藉口,出黎見下面,玩下啫!香港人太大壓力了!

      刪除
    3. 同埋倒數活動可以吸引人流

      刪除
  2. 哈!狗哥呵!
    大家聖誕快樂!

    回覆刪除
  3. 我呢邊係平安夜同人講聖誕快樂㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊唔係啦, 會講 Bonne fête, 正日至會講 Joyeux Noël

      刪除
  4. 狗聖誕老人,勁正囉!

    回覆刪除
  5. 邊日都無所謂,都可以講聖誕快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意
      最緊要一切安好

      刪除
    2. 聖誕快樂!
      我都希望一切安好, 老實說, 心情其實不大好, 希望負能量快D遠離我

      刪除
  6. 回覆
    1. 聖誕快樂!
      毛孩相親相愛, 我就安樂哂

      刪除