2015年11月1日 星期日

手錶

除了舊背囊, 我還找回了一隻舊手錶。 


這隻小王子手錶是位朋友送的, 錶帶仍沒破爛, 錶殼卻已出現了啞色。 至於這位朋友近況如何, 我現在也不清楚了, 因為我們已經多年沒再聯絡。老實說, 我可不是個愛交際, 廣交朋友之人。

忽現想起網路流傳一句: 就算是 Friend 最後還是會有個 end。 這樣想會不會有點悲觀呢?

又想起電影 Stand by Me 中的一句對白: Friends come in and out of our lives, like busboys in a restaurant

或者用「緣份」兩字, 就可以解釋一切。
 
 

17 則留言:

  1. 呢套戲就黎有得睇.
    咪又係果句 : 天下無不散之宴席.

    回覆刪除
  2. 年紀大, 更覺得不需要無謂朋友

    回覆刪除
  3. 我就相反!年輕時掛住賺錢,拍拖,唔會花時間係朋友身上。呢幾年可能無做野及發生好多事,越來越想及花時間係朋友度!

    回覆刪除
  4. 我都係, 有些已前係"朋友", 已經失咗聯絡.

    回覆刪除
  5. 我好老土,信緣份。
    朋友都是貴精不貴多。

    回覆刪除
  6. 我唔係做聯絡o個個人,所以朋友都會漸漸少嘅,講真真正傾得埋冇幾個人,數量唔代表質量。

    回覆刪除
  7. 人生中不少擦身而過的人物,有些人一轉身,此生都可能無法再見,還是隨緣啦!

    回覆刪除
  8. 完全明白,我朋友和前女友的遺物,到現在我還留著。

    回覆刪除
  9. 阿毛,多日不見你update,是否去了旅行?
    最近工作至不分日夜,今早看新聞,才知巴黎有恐襲,法國封鎖邊境,情況令人擔心。望你和你們認識的人一切安好。

    回覆刪除
  10. ARE YOU OK?
    attentat terrorist
    你安好嗎?

    回覆刪除
  11. 成個禮拜無見,無事吖嘛?

    回覆刪除