2015年11月25日 星期三

寄居之後

在回老家的這段日子, 我們就拜託專員媽照顧狗哥。 

我們趁狗哥睡著時, 就躡手躡腳離開專員媽家, 怕他會看著傷心, 以為我們要遺棄他。 據專員媽說, 我們離開後的一天, 狗哥常盯著窗外。 我那時覺得他很可憐呢。 不過當我們回來時, 才知道往後狗哥在專員媽家過得不知多快活。 


狗哥由一天兩餐變成一天N餐, 不但有自家糧餉, 還有通粉、麵包、忌廉...... 他又可以愛睡那兒就睡那兒, 多自由。 他常跟著專員媽, 把我們拋諸腦後。

但是回家那天的早上, 不曉得他是不是有第六感, 他開始纏著我們。 晚上時, 他更不得了, 不停在嗚嗚哽咽。 看來無論在外有多開心, 仍然是 Home Sweet Home 啦。(⌒▽⌒)





回來的第二天早上, 我給他早飯時, 他居然猶豫, 還呆呆望著我, 似在問我, 真的就只有這些嗎?  (=´∇`=)

22 則留言:

  1. 狗哥有"離別創傷症", 仲要歸家第一份早餐得咁鬼少,你睇佢幾大刺激呀...快整塊大牛扒佢歎啦XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有呢個症呢, 係老家幾好, 老媽負責整, 我只負責食, 哈哈

      刪除
  2. 一日N餐咁咪增磅成功囉XXD

    回覆刪除
  3. 龍床不及狗竇嘛~ 不過如果伙食加碼會好啲囉 \(^0^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 要伙食加碼, 要佢俾多D家用我至得喎 XD

      刪除
  4. 陰公豬,打回原形,快樂的日子永遠是短暫

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都話留低佢架, 佢又唔肯喎, 點都要上車跟我地走

      刪除
  5. 回覆
    1. 有時唔好俾佢呃到, 佢有時都會出盡法寶架

      刪除
  6. 原來狗哥都咁感性!

    回覆刪除
    回覆
    1. 說來好笑, 佢臨走仲要走向專員媽愛犬面前打個轉至走, 唔知係咪 say goodbye

      刪除
  7. 見唔到您哋時有美食引開注意力,一見到您哋就開心晒
    唉吔,養到咀刁咗,咁點算,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 過左幾日, 知無得加餸, 就放棄左 XD

      刪除
  8. 去咗風流快活嘅似係狗哥唔係你.

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 我地靜雞雞執行李, 無估到佢又感覺到 XD

      刪除
  10. 哈哈狗哥好可愛呀 !
    狗好有性知道邊個係主人 , 就算好多嘢食都會跟番主人 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終唔係自己地頭, 要睇狗臉色 XXD
      都係返自己屋企做山寨王好

      刪除
  11. 狗哥都放假,放縱一下!

    回覆刪除