2015年11月19日 星期四

我回來了~~

差不多三星期沒有更新了, 其實我們回了老家, 期間還到了澳門和台中。 



黑色星期五, 恐襲事件發生了。 一早醒來, 看了相關的報導, 也擔心當地情況。到了回法的那天, 我們也怕海關會搜查行李, 怎知道保安未見加強。

我現在在專員媽家, 稍後就跟狗哥一起回家去。 看到大家的留言, 真是感動呢。 雖說我們只是在網路交流, 大家很關心我跟專員的安全, 我誠心說一句謝謝。

33 則留言:

  1. 回來就好了!見你之前執出個背包,都有想過你只是出門。

    回覆刪除
  2. 強國人少去了些,澳門在淪陷裡稍為緩和,人潮略減。台中呢,一直是個好地方。希望妳會寫些隨筆吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係澳門時依然見到幾多強國人呢
      台中呢, 去幾日真係玩唔哂呢

      刪除
  3. Welcome back! 現在好似不單巴黎危險,好似全個法國都好危險咁!總之,萬事小心!你、專員及狗哥都要take care 呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都見到公路有路檢, 不過又唔係架架車睇, 專員姐姐個邊反而好多警察, 佢話見到都幾驚

      刪除
  4. 巴黎經歷了一個悲傷苦痛的星期五....

    回覆刪除
  5. 沒事就好了,等睇你的旅行相^^

    回覆刪除
  6. 見到你真係開心 :) 返到嚟有無入貨儲糧?
    最近要出入小心

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗有啦, 仲俾人問我係咪想買哂成個HK ^^

      刪除
  7. o係法國唔去大城市會比較安全我估。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄉下地方未見保安好多呢, 如果搵個油站落手, 咁就唔知點算

      刪除
  8. 知道你一定出了門,咁耐冇update, 平安最重要

    回覆刪除
  9. 個個都等緊你同狗哥呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜去到專員媽度, 佢已經唔多騷我 T-T

      刪除
  10. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  11. 出入小心啊!
    等睇你的分享~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我遲D會寫, 估唔到返來居然有 jet lag, 仲有D野仲有排執

      刪除
  12. 都估到你應該出左門, 平安就好 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時都驚驚海關反轉我件行李, 點知居然完全唔覺保安加強

      刪除
  13. 平安回家就好了 , 等看你的旅遊分享 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要等下啦, 我仲係度執緊野 ^^

      刪除