2015年11月22日 星期日

久違了的美甲

離開老家的一天, 我去了修甲, 那時還沒想過家中有重重的行李等著我帶它回家。 我只見當時沒客人, 價錢又合理, 就光顧啦, 沒什麼考量。 


自己家中雖有修甲工具, 但我始終解決不了指甲縫的死皮的問題。 美甲小姐出動小剪刀, 三扒兩撥, 一下就搞定了。 我也有除之而後快之感。 可惜回家後, 為了當煮飯婆, 又要把塗得美美的甲油清除。(。•́︿•̀。)
 
 

25 則留言:

  1. 哈哈,靚得一時得一時嘛~

    回覆刪除
  2. 我也覺得自己弄總不及美甲小姐,扮靚這回事,女人錢真易賺

    回覆刪除
    回覆
    1. 女人錢真易賺呢句, 我老爸最鐘意講 ^^

      刪除
  3. 係短暫,但有時都要比自己享受下!

    回覆刪除
  4. 有個去死皮鏟, 好好用, 十蚊八蚊有把, 你應該入返把看門口..頭好似個丫叉咁既.

    回覆刪除
  5. 你唔頭一日到步去修甲? 咁可以靚成個禮拜,抵啲嘛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為第一個禮拜又澳門又台中, 忙過返工 ^^

      刪除
  6. 我無留指甲好耐... 初初都會戴即棄手套整麵包, 始終都無咁方便, 所以放棄咗...

    回覆刪除
  7. 哈哈女性貪靚嘛 , 靚一陣都好開心 .

    回覆刪除
  8. 我有N年無整手甲。。。。。好肉酸

    回覆刪除