2015年11月23日 星期一

超級黑仔王

通常我們都會選在星期六晚上離開專員媽家, 那就可以避開車潮, 路上又不會有大貨車, 一舉兩得。

話說我們帶著狗哥回來時已是凌晨三點, 正想要打開大門時, 專員對我說, 他不見了鑰匙, 我初時還以為他開玩笑, 那知原來是真的。 那時只有攝氏三度, 我又冷又累, , 心情跌落谷底, 心想要等保管我家後備鑰匙的鄰居起床, 才可以進去。幸好世上有臉書, 鄰居又正在奮勇打機, 看了專員的貼文, 連忙出來給我們鑰匙。 以為黑氣已過, 誰知只是上集之有家歸不得, 而且還有中集和下集。

走進家, 又累又餓的我正想煮個即食麵, 赫然發現原來冷凍櫃的門沒有好好關上, 櫃裡都結了冰塊。 還未煮麵, 就要來個超級黑仔王之破冰之旅。上天要給我們多少考驗?

一切安頓以後, 那就洗髮沐浴。 之後當然要把頭髮吹乾啦。可是不消一分鐘, 風筒居然冒煙停工。 x*#@&&*x# 究竟我得罪了誰, 居然給我黑氣三響炮?  我是不是得去拜拜, 才能掃除惡運呢? 



 

25 則留言:

  1. 拜下四角😂😂!可能離家太耐,無用佢地,所以一用就出事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只不過唔用幾星期, 佢就拋棄我, 嗚嗚

      刪除
  2. 初次出遠門返歸,要受下教訓喇。 嘻嘻。
    下次放一條 spare key在專員媽家,又可以預早通知鄰居你回歸日期,大概佢地有心理準備你回家,比較 alert D。 至於洗頭, 夜媽媽都係唔好喇,早D抖好過啦。

    回覆刪除
  3. 你個冷凍櫃唔係清晒先出門??

    回覆刪除
  4. 點解妳又唔帶鎖匙﹖我就算同相公一齊出門都會帶鎖匙

    回覆刪除
  5. 專員咁鬼論盡,下次都係你做keyman好啲XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我仲論盡, 以為佢細心過我呢

      刪除
  6. 在外國鄰居好重要,香港鄰里關係疏離

    回覆刪除
    回覆
    1. 好鄰居難求, 好彩我附近幾個都幾好

      刪除
  7. 下次記得帶多份鎖匙啦
    電器既野係咁, 話壞就壞, 估佢唔到.

    回覆刪除
  8. 一不離二, 二不離三, 應該無事喇 :)

    回覆刪除
  9. http://v.youku.com/v_show/id_XODc3MzQ5Nzcy.html

    回覆刪除
  10. 三衰六旺...睇來你有排旺.

    回覆刪除
  11. 哎唷好彩放後備匙在隣居 ,你們很有見地 , 如果唔係就麻煩了 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為要麻煩鄰居照顧兩位大少, 所以交低鎖匙俾佢地, 好彩咋

      刪除
  12. 好彩有個夜鬼鄰居!有藉口買個新風筒啦!不過我都覺得,半夜三點唔好洗頭啦

    回覆刪除