2015年11月26日 星期四

〔麵包〕山形土司

在台中時不忘逛書店, 主要是找一些有關做麵包的書, 最後買了這書。 回來就躍躍欲試書中食譜, 看了又看, 結果我就選了山形土司。


給土司脫模時, 再看到它是真真正正土司的樣子, 我很是興奮。 之前家中沒土司模, 我只用蛋糕模替代就算了。 這次很認真地用上土司模, 這士司模還是我在臨離開前一天到陳枝記買的。不枉當日我無論如何也堅持要到那裡去。 

第一次出來的成績算是不錯, 當然仍有可以改善的地方啦。

 



專員就連忙來個咖椰土司, 當然咖椰醬也是在老家買回來的啦。 看他吃得津津有味, 應該也很滿足了吧。
  
 


17 則留言:

  1. 你下個目標就一定要整返個四角平頂先安樂啦...
    專員食得咁滿意, 下次要買多幾個唔同模啦XXD

    回覆刪除
  2. 好靚仔啊 ! 我都好鍾意行陳枝記 , 林林總總的模 , 唔買睇下都開心 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 陳枝記唔算貴, 款式都多, 我仲聽到某連鎖店都無幫親佢

      刪除
  3. 叻叻!好靚的土司,看來法國麵包店做不到你生意呢!
    還去了台中。。。。好羨慕。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 法國麵包店, 我都仲要幫親架, 我唔會學整 croissant & pain au chocolat XD
      台中去得好短時間, 如果再長D, 就好啦

      刪除
  4. 個吐司好靚仔呀!!
    你今次一定返左好多烹飪既野返去有排玩啦~ ^0^

    回覆刪除