2015年10月28日 星期三

舊背囊

收拾時, 居然給我找回了我的舊背囊。 我完全忘記把它帶過來了。


就是它陪著我第一次走過西歐。 還記得第一天背著它四處跑, 到了下午, 我背得想吐呢, 我沒向同伴說, 怕嚇壞她。 當時有點後悔, 零體能的我真是不自量力。 幸好之後我也習慣了, 可以完成整個旅程。

另一難忘之事, 就是回英國前一晚, 在 Bruges 的一所廉價小旅館留宿。 躺在床上, 蚊子的高頻聲音, 已很擾人, 到了半夜, 還給蚊子叮了, 叮的還是我的眼皮。 給蚊叮的一刻, 我像給醫生打針般痛, 百分百感到針尖刺進來。 第二天, 眼皮腫得像雞蛋。 就這樣帶著一對大細眼坐船回英國啦。

還在老家時, 去旅行前, 只需準備行裝。 現在出門前, 就要攪好衛生, 洗好被鋪, 還要給兩位少爺準備食物, 拜託人家照顧照顧。 

 

 

27 則留言:

  1. 我都好懷疑怎能用背包歐遊!現在人大了,記掛前事多了,我刻下在瑞士,也是每天留意家中情況!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前去旅行, 仲係帶地圖, 唔識就問人, 而家一部手機攪掂哂, 感覺都唔同啦

      刪除
  2. 好懷念back packer的日子!

    回覆刪除
    回覆
    1. 做背囊友時, 好多野都仲記得
      我仲記得當年以為鐵塔好近, 用腳行, 足足行足兩個鐘, 又唔明點解個時咁蠢, 唔改搭地鐵 XD

      刪除
  3. 零體能的人,地球上應是沒有的。哈!

    總覺得妳這背囊,有點八十年代的味道。唔知點解。哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 八十年代, 無諗過去旅行啦, 窮等人家呢
      要蓄好耐錢, 先去到歐遊架

      刪除
  4. 如果有空,要post返以前啲遊歷戰績來睇睇喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 個時D相, 仲係老家, 係老家邊度, 又唔知喎 XD

      刪除
  5. 我第一次歐遊也是用背囊,不過我跟巴士團.

    回覆刪除
  6. 下次回鄉係咪背佢上身.
    唔係出遊返去先換被鋪咩...我係咁囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 正有此意
      洗乾淨被鋪, 返黎唔駛煩

      刪除
  7. 個背囊好細呀,係咪仲有件行李?

    回覆刪除
    回覆
    1. 背囊友得行李一件啦, 當年無護膚品, 無防曬, 更加無手機電腦, 帶哂舊衫, 唔要個D, 如果回程超重, 就扔

      刪除
  8. 好值得懷念,
    哈...就喺個次之後,識咗妳先生,
    嫁埋過嚟...

    回覆刪除
  9. 好值得懷念,
    哈...就喺個次之後,識咗妳先生,
    嫁埋過嚟...

    回覆刪除
  10. 雖然當背囊友型些,但體力不夠的話,便要用拖喼啦。

    回覆刪除
  11. 我也有不少背包那些年想分享
    我背包年代是80 年代,多數是返大陸,原因是開放初期,萬物皆平宜、相對安全
    最遠一次是俄羅斯+東歐,柏林圍牆剛倒下不久
    出門帶舊衣服是常識,一路走,一路扔,這習慣一路到現在呢
    自從養貓後,出門前再沒有換好床舖了,一次意外,足以累上加累:P

    回覆刪除