2015年10月8日 星期四

白麵包與甜餐包

我雖然是一名「無業人士」, 可是總不可以睡到日上三竿, 都是多得家中三位小鬼, 每天早上都想盡辦法把我弄醒。 

倒帶回到星期日, 天還沒亮, 我又給弄醒了, 趕快給兩位少爺開門, 好讓他們出外晨運, 又給狗哥早點。 之後想再倒頭大睡, 但是周公已拒絕見我啦。 唯有起來搓麵粉、做麵包, 還煮了薯仔粟米湯。 現在想起來, 我當時是不是傻了呢? 

用了中種法來做白麵包, 而甜餐包則是湯種法。因為要逛二手市場, 麵包造型後, 我便把它們放入雪櫃進行第二次發酵。 回家後, 我也太心急了, 沒待它好好回暖, 就放入焗爐。 甜餐包像是皮膚敏感, 表面浮起粒粒, 不夠平滑, 不過吃起來依然柔軟。


這就是當天的簡便二人午餐。

20 則留言:

  1. 相當唔錯啦,你仲想點喎...使唔使下次3隻毛孩再早3粒鐘叫醒你呀XXD

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 三文魚醬 & 芝士醬 (某人專用)
      所以整兩種包 XD

      刪除
  3. 回覆
    1. 我成日都咁講, 不過見到又覺佢礙眼 XD

      刪除
  4. 話簡便午餐啫,但背後都好多功夫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都已經唔算好多工序
      有時睇D大師級, 攪足成日先食兩啖, 唔啱我呢

      刪除
  5. 我退休前也是希望天天可以睡到自然醒,退休後真是做到了,不過不是我,和你一樣,是家中寶貝 >< ||

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都以為我可以瞓到自然醒, 點知佢地點都要我起身招呼

      刪除
  6. 你整既麵包都好靚呀!! 我懶無心機整湯種 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 湯種唔算太複雜, 因為太複雜我都唔曉 XD

      刪除
  7. 出左街一定心掛掛^^
    2手市場有無相睇呀,帶我去睇下都好吖~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個D2手野大部份都係BB衫, CD同書

      刪除
  8. 見到餐包...♡♡♡
    好懷念...,
    依家香港都好少見。

    回覆刪除