2015年10月13日 星期二

一汁二用

一時興起, 煮了邪惡非常的千層麵。 




蕃茄肉醬沒全用完, 當然不會把它扔掉啦, 怕折福呀。 
我就把已炒香的洋蔥、蕃茄放進去, 加水再煮。 待醬汁煮稠了, 就放入螺絲粉拌好。 
期間還放了肉丸一起煮。


蕃茄肉丸螺絲粉又輕鬆上場。 應該看不出是剩菜再造吧?   

29 則留言:

  1. 朋友送左個焗爐比我,老公要求要整千層麵。但以我資質,唔知食唔食得!:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係唔難整, 不過有D煩, 你可以試下

      刪除
  2. 正呀!兩款我都鐘意食。肉醬隔左夜仲好味喎

    回覆刪除
  3. Lasagne是非常邪惡的,落得少芝士又唔好食。

    回覆刪除
  4. 一啲都唔似!! 讀書時同屋好鍾意整Lasagne, 果時係人生最肥既時候,真係好邪惡!!!

    回覆刪除
  5. 慳返d時間,同埋洗少d煲。

    回覆刪除
  6. 兩碟都好靚!(千層麵好似好難整咁)

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我呢個又白汁又芝士, 問你怕未? XD

      刪除
  8. 哩個真喺超肥膩...
    此一定唔掂。

    回覆刪除
  9. 哩個真喺超肥膩...
    此一定唔掂。

    回覆刪除