2015年10月6日 星期二

撒尿大王

一直乖巧的 Rouquin 近來亂尿尿, 特別鐘情於我家火爐。 
不知道是不是貓霸王曾在我家到此一遊, 所以 Rouquin 就要留記號來佔領地盤。

幸好他還有羞耻之心, 一給喝罵, 就會乖乖躲在一旁。 





他可知道他們一有行為不當, 我說會給某人唸我, 說我管教不力呢。 (ㆆ_ㆆ)

21 則留言:

  1. 說你管教不力,點解佢唔教呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢覺得自己教得好好, 係我呢個慈母多敗兒

      刪除
  2. 但係「養不教,父之過」喎

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 好在佢仲知自己做左衰野, 如果呢樣都無, 仲難教

      刪除
  4. 咁Rouquin會唔會同貓霸王一齊玩?

    回覆刪除
  5. 好鍾意睇你講貓貓同其他生活瑣事。香港的打工仔生涯實在太冇趣味,每日黎睇下你有咩update,都幾開心~ :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你鼓勵
      我成日以為我個 blog 都咩好睇架 XD
      都係日常瑣事

      刪除
    2. 近乎每日出post, 我覺得好難得。讓我每日有些期待。(宜家公司遠咗,可以在搭車時睇blog。)

      刪除
    3. 每日打理下佢, 都係我精神支柱呀 (會唔會講得大左D呢? ) XD

      刪除
  6. 回覆
    1. 我地有砂兜架, 佢都識用, 點知最近亂來呢

      刪除
  7. 放d喵咪喀喜歡的味道在火爐可以嗎?

    回覆刪除