2015年10月17日 星期六

肉桂蘋果蛋糕~~輕量版

鄰居F太太給了我一大袋蘋果, 差不多有兩公斤呢。

原本想做她喜愛的 Tôt-fait aux pommes, 殊不知粟粉已用光, 只有退而求其次, 做個肉桂蘋果蛋糕。 

食譜跟之前做的蘋果蛋糕差不多, 不過蘋果的份量比之前更多。麵粉依然是100g, 而蘋果就用上了1kg。 可見這是個多果肉少麵粉的蛋糕。  



最花時間的還是把蘋果切成薄片, 但是還是值得的。 因為蛋糕真是入口即溶。 




我自然跟F太太分享啦。 之後我開玩笑跟專員說: 「其實F太太是不是想吃蘋果蛋糕, 又不想自己做, 才送我啦。」 專員也說有可能呢。 (>‿◠)✌

18 則留言:

  1. 定係F太太唔鍾意食蘋果呢?

    回覆刪除
  2. 冇粟粉你加杏仁粉或唔加都得呢...
    呢個蘋果多到好似食緊千層蘋果片咁..

    回覆刪除
  3. 想食蛋糕又不想做.........送俾你都係一個好方法.....哈哈

    回覆刪除
  4. F太太可能會再送其他生果都唔定
    我都鐘意食多過整~~~哈

    回覆刪除
  5. 我喜歡吃蘋果批,你的很足料呢!
    我買了盒冷藏批皮回家,不知弄什麼好,甜的好還是鹹的好。我上一次焗批已是讀書時期的事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果想當正餐, 可以整 quiche
      當甜點, 可以整蘋果撻, 又或者 Flan pâtissier

      刪除
  6. 我都會好似F太太咁...哈哈.

    回覆刪除