2015年10月5日 星期一

蜜汁叉燒飯

鄰居出城去, 順道經過陳記, 我拜託他們給我買了一樽叉燒醬及辛辣麵。 (這次學乖了, 沒要人家給我「托米」啦。(>‿◠)✌)

買了差不多1.5kg豬肉回來, 只用了1kg來做越南焦糖豬肉, 把剩下的用來做叉燒。 

始終還是第一次做呢, 很擔心會失敗。 到了把製成品從焗爐取出來, 把叉燒切開時, 真是興奮莫名。  


可惜吃越南焦糖豬肉時, 也吃了雞蛋, 我們都怕再吃會超標, 否則我就可以來個黯然銷魂飯啦, 呵呵。  

  

15 則留言:

  1. 有冇卑啲鄰居試吓呢? 如果佢覺得好食可能次次出城都幫你買。

    回覆刪除
  2. 正! 我也經常焗叉燒,如果有玫瑰露酒業下更好

    回覆刪除
  3. 咁耐冇食,我都想像到你有幾興奮呀

    回覆刪除
  4. 咁啱睇到你個post,先記得星期六醃左兩件叉燒 ,唔記得左焗。oh dear!

    回覆刪除
  5. 好香呀!狗哥來啦!哈。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一直跟住我, 我要唔要申請禁制令呢? XD

      刪除
  6. 黯然銷魂飯===>咁有冇學家燕姐在叉燒飯上碌來碌去?XXXXD

    回覆刪除
  7. 睇完有即刻想黯然銷魂一下 (^*^)

    回覆刪除