2015年10月16日 星期五

Back to The Future

原來不經不覺已有三十年......

昨晚電視在播 Back to The Future (法文片名是 Retour vers le futur) 第一集, 之後還有紀錄當年幕後花絮的影片。 雖然昨晚播的是法文配音版, 我仍然乖乖把它看完。 那對C記帆布鞋在當年是潮流指標吧。 

互聯網圖片

看了紀錄影片, 我才知道開拍時, 男主角不是 Michael J. Fox, 而是 Eric Stoltz。 可是 Eric Stoltz 的演出沒達到他們的要求, 後來又找回他們的首選 Michael J. Fox 來演。 為什麼一開始不找他們心中的人選來演呢? 因為 Michael 正在拍 Family Ties, 對方卻不願意放人。 當然最終討價還價下, 才有現在的版本。

還有這劇本曾經給廸士尼過目, 不過廸士尼覺得其中一幕, 媽媽年青時在車廂吻著由未來來到的兒子, 十分不妥當, 所以沒有投資開拍。最後劇本給 Steven Spielberg 看上了。

下星期四, 電視就會播 Back to The Future 2, 主角會來到 2015年10月21日, 就是五天後啦。 我一定會到時捧場。

互聯網圖片

在 YouTube 找到了有關 Back to The Future 的片段, 有興趣可以一看。 



 

19 則留言:

  1. C記帆布鞋真係hit幾十年~~~!!
    睇返電影中的2015年10月21日又幾搞笑,LED平面電視已經有

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢啲窮等人家未著過C記架 XD
      幾日後 Marty McFly 就到架啦

      刪除
  2. 專員會唔會阻頭阻勢㗎?定參與其中?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢點解會阻頭阻勢?
      各有所好, 大家遷就啫

      刪除
    2. 你之前唔係話因為專員,於是睇唔到想睇嘅節目咩?

      刪除
    3. 老人家, 唔記得添
      俾你抽到我後腳, 哈哈

      刪除
  3. 回覆
    1. 第一集我睇左N次, 劇情我記得架
      2,3集反而無咩印象 XD

      刪除
  4. 原來主角就嚟出現。唔怪之我呢邊電視都重播啦。

    回覆刪除
  5. 我當年係入戲院睇架。:)

    回覆刪除
  6. 頭兩集最好睇,可惜MICHAEL年紀輕輕已經有腦退化症,減少左幕前演出。

    回覆刪除