2015年10月1日 星期四

待客之道

居然收到了古尼咖啡的郵件, 附有 Arpeggio 的咖啡膠囊。 起初我還以為專員又再訂貨, 細看才知是贈品。


專員覺得可能是因為他之前在古尼咖啡臉書專頁留了言, 內容大概是訂購指示不清淅, 而且免費送貨所需的訂貨數量也偏高云云。 沒料到留言會換來贈品。 當然贈品不是什麼名貴珍品, 只是令人感到商家真的會把顧客當作一回事。  商家也懂得怎樣留住客人的心。

再看某日本廉航, 高層仍不走出來給某港女叩頭認錯, 害我前兩天的臉書給洗版。 .·´¯`(>▂<)´¯`·. 人家可付了 ¥19,000 的呢。 不過我還要謝謝這位女生, 我這大鄉里現在才知道, 要是到大阪旅行, 買機票可多一個選擇呢。 有機會的話, 我也要在機上吃雪糕降溫啦。

 

16 則留言:

  1. 咁專員有冇即刻走去訂貨呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前佢訂左貨, 先至係FB留言, 反映意見

      刪除
  2. 呢d公司真係識得待客之道了.
    果間M字焗爐香港公司, 對職員培訓又唔夠, 投訴又淨係識得叫人選購佢D野, 真係垃圾.

    回覆刪除
  3. 又會咁好架~~穴2係好重視專員
    那位港女真係極品

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地識收買人心嘛
      個位小姐真係公主病得好緊要

      刪除
  4. o個位港女下次要搵間有頭等嘅搭啦.

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 之前佢訂左貨, 先至係FB留言, 反映意見

      刪除