2015年10月19日 星期一

少爺與我

我家少爺進駐我家已有兩年, 而 Rouquin 都有一年啦。

少爺比起初來時, 學乖了, 可是抓牆的習慣還沒改過來。可能他很想把食物藏起來。 有次給他貓罐頭, 他吃了少許, 就在抓牆, 大概想把它收起來。 不過他沒想過, 他走開了不夠一分鐘, Rouquin 就跑過來, 把它吃光光。

現在他也知道了晚上就有罐頭吃。 有時我在廚房忙著, 一轉身就看見他跟狗哥排排坐, 乖乖等著。 他喜歡吃零食、芝士、奶製品, 酥皮也不放過。 反而 Rouquin 只會吃貓糧, 給他零食、牛奶, 他都不吃。

他的溝通方法跟 Rouquin 也不同。 他要外出時, 就不停地抓門, Rouquin 就會在喵喵喵。 現在連狗哥也學會抓門這個招數。 \(>o<)ノ

在寫這網誌時, 他就在我旁邊。 也許他正想說: I'm watching you......你可必說我壞話嗯。 (*≧▽≦)ノシ))






28 則留言:

  1. 抓牆。。咁有冇抓爛啲牆紙?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 佢唔係張張相都靚仔, 有時真係嚇鬼 XD

      刪除
  3. 好好的相處之道
    一個雜食,一個獨沽一味

    回覆刪除
  4. 我家的貓也是爪門要求出睡房

    回覆刪除
  5. 狗哥也學會抓門> 卑我見到一定笑C。

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗哥一定話唔公平, 佢抓門會俾某人話佢, 人地抓呢, 就開門俾佢出去 XD

      刪除
  6. 阿姐話佢個樣好奸喎,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都真係奸奸地架, 好識睇風頭火勢

      刪除
  7. d毛孩既生物鐘好知道開餐時間...到時到候一定會坐定提你開餐...

    回覆刪除
  8. 少爺對眼好靚~ 佢地最叻有樣學樣架啦!!!!

    回覆刪除
  9. 我細個時屋企隻貓都成日抓枱腳。

    回覆刪除
  10. 我細個時屋企隻貓都成日抓枱腳。

    回覆刪除